| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
manon
|
Geplaatst: Do Mei 12, 2005 3:38 pm Onderwerp: krant |
|
|
heeey
ik melanie en Samantha gaan voor school een soort van krant (eigenlijk word het een poster) maken en dat doen we (hoe anders) over musicals.
als hier nog leuke info, ideeen of resensies voor heeft, wil je een van ons die dan toemelen als het veel is en anders hier neerzetten. de resensies moeten wel echte resensies zijn en geen verslagjes, we kunnen ook niet beloven dat we alle berichten plaatsen maar dat maakt niet uit. het mag ook over spelers en dus ook over BuckShot.
greetzzz + kuziezzz manon _________________ don't wanna be everything especialy a huisvrouw met kinderen
wat bedoel je daar nou weer mee
don't ask me that question, it's your hallucination |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Do Mei 12, 2005 4:29 pm Onderwerp: |
|
|
go manon hier had ik nog niet aan gedacht. Iedereen mag wat leuks opsturen. Wie helpt ons
liefs _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
manon
|
Geplaatst: Wo Mei 25, 2005 2:54 pm Onderwerp: |
|
|
please wie helpt mij het moet 1 juni af please  _________________ don't wanna be everything especialy a huisvrouw met kinderen
|
| Naar boven |
|
 |
Veertje

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 46 Woonplaats: Bleiswijk (gemeente Lansingerland...)
|
Geplaatst: Zo Jun 19, 2005 10:28 pm Onderwerp: |
|
|
Is het nog gelukt?  _________________ Groetjes van: Veertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2005 8:32 am Onderwerp: |
|
|
ja hij is heel mooi geworden, het zijn uiteindelijk 2 bladen geworden, iedere leraar vind hem mooi, maar we zijn op een dag zelfs tot 17.50 uur op school gebleven
Liefs _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
manon
|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2005 8:33 am Onderwerp: |
|
|
ja hij is echt heel mooi geworden hij hangt in de media ik kan er nu mooi naar kijken, we moesten er wel een keer tot half zes op school voor blijven en toen waren de fietsen opgesloten maar het was het allemaal waard ben er erg trots op
groetjes manon _________________ don't wanna be everything especialy a huisvrouw met kinderen
|
| Naar boven |
|
 |
Veertje

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 46 Woonplaats: Bleiswijk (gemeente Lansingerland...)
|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2005 11:13 am Onderwerp: |
|
|
Okay dan!!!
Wat voor cijfer hadden jullie ervoor?  _________________ Groetjes van: Veertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2005 12:05 pm Onderwerp: |
|
|
krijgen we helaas geen cijfer voor. wil je hem zien dan wil ik een foto ervan wel naar je toe sturen via de mail.
groetjes Melanie  _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
Veertje

|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2005 12:23 pm Onderwerp: |
|
|
Ja stuur maar!  _________________ Groetjes van: Veertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Do Jun 23, 2005 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
hé sorry was mijn fototoestel vergeten maar ik ga proberen morgen een foto te maken en te sturen
Liefs Melanie _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
Veertje

|
Geplaatst: Do Jun 23, 2005 7:51 pm Onderwerp: |
|
|
Okay, kzie m vanzelf verschijnen!  _________________ Groetjes van: Veertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
Veertje

|
Geplaatst: Di Jun 28, 2005 10:38 pm Onderwerp: |
|
|
Ik wacht nog steeds
(ben zo benieuwd ). _________________ Groetjes van: Veertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Wo Jun 29, 2005 12:25 pm Onderwerp: |
|
|
sorry sorry sory, met die toetsweek ben ik het totaal vergeten ik zal kijken of het morgen lukt.
Liefs _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Vr Jul 01, 2005 12:36 pm Onderwerp: |
|
|
hey ik mocht van mijn moeder het fototoestel niet menemen )omdat ik toetsweek heb en de tassen moet achterlaten in een grote ruimte' maar ik ga zo snel mogelijk een foto maken.
liefs _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
manon
|
Geplaatst: Vr Jul 01, 2005 4:49 pm Onderwerp: |
|
|
anders maak ik wel foto's hoor maar ik was het totaal vergeten... ik ben ook al een tijd niet op internet geweest. maar na dinsdag heb je ze vast wel.
we kregen er geen cijfer voor maar we hebben er wel ons schrijfdosier van dit jaar mee afgerond (hoefden we minder te doen dan de rest ) en van de eerste periode van volgend jaar
greetzzz + kuziezzz manon _________________ don't wanna be everything especialy a huisvrouw met kinderen
|
| Naar boven |
|
 |
|