| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lysanne
|
Geplaatst: Vr Jun 03, 2005 9:43 am Onderwerp: Hair 1 juni + Vraagje.... |
|
|
Ik had eigenlijk een vraagje... Ik ben 1 juni naar Hair geweest in de Doelen.. Wij (vriendin en ik) zaten eerste rij en Rene zat al de hele tijd te knipogen en te lachen.. maar dat doet ie altijd. Dus toen kwam het eindapplaus, wij stonden als eerste (de zaal was niet zo leuk...) en wij klappen enzo. Nou, dan gaan ze dus nog allemaal liedjes zingen en opeens springt René van het podium en tilt mijn vriendin en mij erop... Dus wij: Naja, wij dansen en zingen daar natuurlijk! Dus René komt tussen ons in staan, pakt ons vast en gaat met ons dansen. Na paar minuutjes tilde hij ons weer van het podium (wat is ie sterk! Hij pakte me bij mn taille en het leek of ik vloog, maja) en hiuj zette ons weer op de grond..
Nou was mijn vraag... doet hij dit elke voorstelling of niet? Want ben hartstikke hyper natuurlijk en wil dat graag weten eigenlijk...
Ik hoop dat ik antwoord krijg!
Liefs Lysanne |
|
| Naar boven |
|
 |
Esther H
|
Geplaatst: Vr Jun 03, 2005 10:45 am Onderwerp: |
|
|
Hij doet het niet altijd maar vaak wel...
Leuk voor jullie joh!! Geniet der maar van na!! _________________ Be a fly and buzzzzzzz off |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2005 8:27 am Onderwerp: |
|
|
yep bij ons wouden de personen niet en dat vond de cast niet echt leuk maar ja, echt mazzel voor jullie.
liefs melanie _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
manon
|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2005 11:28 am Onderwerp: |
|
|
ik zat opt balkon maar die dozen op de eerste rij wouden niet maar vet voor jullie _________________ don't wanna be everything especialy a huisvrouw met kinderen
wat bedoel je daar nou weer mee
don't ask me that question, it's your hallucination |
|
| Naar boven |
|
 |
Jorine
|
Geplaatst: Di Jun 07, 2005 5:42 pm Onderwerp: He waren jullie dat |
|
|
Hahaha ik heb het idd gezien dat ie met jullie ging dansen, wij waren al jaloers Ook ik had kaartjes voor de 1e rang ZITTEN WE ERGENS HALVERWEGE! Ik heb dus mooi de lieve lach en knipogen van Rene gemist helaas Het was wel een dwaas gezicht toen een van jullie in zin armen sprongen, sorrie, wij hebben vreselijk gelachen, waarschijnlijk ook omdat we gewoon jaloers op jullie waren. Ennuh wij waren niet saai hoor.De voorstelling was waanzinnig, om "Burger" hebben we vreselijk gelachen en om Rene aan het eind een traantje weggepinkt
gr Jorine |
|
| Naar boven |
|
 |
Veertje

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 46 Woonplaats: Bleiswijk (gemeente Lansingerland...)
|
Geplaatst: Do Jun 09, 2005 10:25 pm Onderwerp: |
|
|
[quote="Jorine"]Ook ik had kaartjes voor de 1e rang ZITTEN WE ERGENS HALVERWEGE![/quote]
Ja, dat is ook gewoon 1e rang hoor.
En waarschijnlijk zag je het allemaal wel perfect, of niet dan? _________________ Groetjes van: Veertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jorine
|
Geplaatst: Vr Jun 10, 2005 5:20 am Onderwerp: |
|
|
[quote="Veertje"][quote="Jorine"]Ook ik had kaartjes voor de 1e rang ZITTEN WE ERGENS HALVERWEGE![/quote]
Ja, dat is ook gewoon 1e rang hoor.
En waarschijnlijk zag je het allemaal wel perfect, of niet dan?[/quote]
Ja maar eerste rang is voor mij iets dichterbij dan dit! en dat voor 54 euro per kaartje, dan wil ik Rene "zien" en niet alleen "horen" ik vond dat echt jammer. |
|
| Naar boven |
|
 |
|