www.renevankooten.nl Forum Index www.renevankooten.nl
Hét forum over Rene van Kooten

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

bericht van "ilke"

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.renevankooten.nl Forum Index -> Stel je vraag!!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ilke

BerichtGeplaatst: Ma Mei 30, 2005 8:43 pm    Onderwerp: bericht van "ilke" Reageer met quote

Lieve rene,

Hoe is het met jou? ik weet niet of je me nog kent Embarassed
maar ik zat dit jaar in het examen jaar en moest dus blokken voor me leven...( je kent het wel) maar goed....morgen laatste examen en klaar!!!

dus nu dacht ik...JOEPIE ik heb weer tijd voor rene..want ik heb je wel gemist hoor, ik kom zeker kijken naar belle en het beest..dat begrijp je zeker wel?

Ook hoorde ik dat je genomineerd ben, echt super super super VET...ik ga echt voor je duimen..!!!

Ik ga nu weer ffies leren voor me laatste examen..maar beloof dat ik vanaf nu weer trouw zal zijn aan je!!! true story!!!

kus ilke ( je weet wel 1 van de 156 kinderen van hamelen..rene: OW die ja Razz)

P.s was je niet beetje bezorgd om me ? Wink ik bedoel: dat je niet ffies wilde weten hoe het met me ging!!! Cool
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.renevankooten.nl Forum Index -> Stel je vraag!! Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: