| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
AHM
|
Geplaatst: Do Jun 02, 2005 8:31 pm Onderwerp: Live CD Hair |
|
|
Hallo allemaal
Ik ben in maart naar de musical geweest en ik vond het echt fantastisch!! Omdat er toen een dikke rij stond bij zo'n verkooppuntje heb ik geen cdee gekocht..ik heb het orgineel van hair wel, maar niet deze versie..nu heb ik daar enorm veel spijt van.
Ik ben op zoek naar iemand die binnekort nog gaat naar deze musical...en een zo'n cdee voor me mee zou willen nemen...hij kost 10E en natuurlijk betaal ik dit gewoon terug...ik zou je dan echt eeuwig dankbaar zijn!!
Mijn email adres is annemeiborg@hotmail.com neem alsjeblieft!! contact met me op als je nog gaat via mail of msn....
alvast heel erg bedankt!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
Esther H
|
Geplaatst: Vr Jun 03, 2005 10:44 am Onderwerp: |
|
|
De versie die je kan kopen is niet met deze cast die nu door Nederland toert.Dus ook niet met Chaira en René..
Misschien denk je er nu anders over??
En anders moet je ff kijken op Renevankooten.net daar staan datums van wie wanneer na Hair gaat.
Succes!! _________________ Be a fly and buzzzzzzz off |
|
| Naar boven |
|
 |
AHM
|
Geplaatst: Vr Jun 03, 2005 6:37 pm Onderwerp: |
|
|
| maar ook niet een beetje dezelfde versies de ze zongen??want de meeste nummers waren wel in n nieuw jasje gestoken...en n beetje meer van deze tijd gemaakt |
|
| Naar boven |
|
 |
Esther H
|
Geplaatst: Za Jun 04, 2005 11:48 am Onderwerp: |
|
|
Ja dat volgens mij wel ik heb hem zelf niet maar ik heb toen gevraagd en die mevrouw zei alleen dat het niet van deze cast was...dus ik vond het toen niet de moeite om hem te kopen _________________ Be a fly and buzzzzzzz off |
|
| Naar boven |
|
 |
AHM
|
Geplaatst: Za Jun 04, 2005 2:25 pm Onderwerp: |
|
|
| mjah ik von bv t nr my conviction (zoals velen) echt HILAARISCH..en k kan gewoon niet meer luisteren naar de eerste versie zonder in de lach te schieten...en zoiets lijkt me dan wel weer errug leuk om op cdee te hebben |
|
| Naar boven |
|
 |
Veertje

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 46 Woonplaats: Bleiswijk (gemeente Lansingerland...)
|
Geplaatst: Zo Jun 05, 2005 1:09 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb je gemaild  _________________ Groetjes van: Veertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
AHM
|
Geplaatst: Zo Jun 05, 2005 8:02 pm Onderwerp: |