| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
melanie

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 11:28 am Onderwerp: 7 april was vet!!! |
|
|
Hallo
ik ben de 7de naar Hair geweest en het was super. ik heb gehoord dat ze hem gaan verlengen maar ik weet het niet zeker, maar dan speelt René niet meer mee .
Liefs _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
Veertje

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 46 Woonplaats: Bleiswijk (gemeente Lansingerland...)
|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 12:47 pm Onderwerp: |
|
|
Schrijf je nog een verslag(je)?  _________________ Groetjes van: Veertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
Leonie
|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 1:30 pm Onderwerp: |
|
|
in september staat Hair in elk geval in Rijswijk zag ik in nieuwe boekje
Groetjes Leonie |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Di Apr 19, 2005 7:14 am Onderwerp: |
|
|
jep ik schrijf nog een verslagje
Groetjes melanie _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Di Apr 19, 2005 7:31 am Onderwerp: verslagje over 7 april |
|
|
Ik ging dus samen met een vriendin naar Hair op 7 april in Hengelo. Wij waren er al ruim van tevoren en toen wij onze spullen aan het doorbladeren waren kwam Tom naar buiten. We schokken ons dood, omdat hij ineens de deur opengooide. we hebben een poosje met Tom gepraat en we hebben foto's gemaakt van Tom met ons. Heel even nadat Tom weer naar binnen was kwam René eraan samen met Martin. Dit was erg leuk en we hebben heel leuk met René en Martin gepraat.
Het was echt super en wij hadden Martin nog nooit gezien in het echt dus dat was echt leuk dat we hem dus nu moesten treffen.
Toen gingen ze naar binnen en toen hebben wij maar besloten dat wij ook maar eens naar de zaal moesten. het was inmiddels al laat. wij hadden hele mooie plaatsen (op het balkon en in het midden). de voorstelling was echt heel leuk en toen het einde (ik kon de hele dag wel doorgaan). maar ja aan alles komt een eind, en zo ook aan de voorstelling.
na de voorstelling hebben we nog met Aileen gepraat (Crissy) en met Carl(Hud). Maar na Aileen en Carl kwam Chaira naar buiten. dit was echt heel leuk en een meisje bij mij op school zei dat Chaira helemaal niet met fans op de foto wou. DUS NIET. Chaira was heel aardig en ik sta ook heel leuk met haar op de foto.
na dat alles duurde het een hele poos voordat eindelijk de deur openging en daar Martin in de deur stond. hij had nog gehoord dat wij stonden te wachten en hij moest van René zeggen dat hij er zo aan kwam. Nou dat zo nam hij wel heel serieus. René was er binnen een minuut. we hebben nog even gepraat met René en toen vroegen wij hoe dat ene dansje ging wat hij in Manchester Engeland doet en toen ging hij het twee keer voor ons dansen. dit vonden wij natuurlijk heel leuk. en toen ging hij het hotel in en Martin vroeg even later aan ons waar we hem hadden gelaten.
Hair was echt geweldig
Sorry dat dit verslagje misschien raar in elkaar zit maar ik ben niet zo goed in dit soort dingen.
Liefs melanie _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
Veertje

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 46 Woonplaats: Bleiswijk (gemeente Lansingerland...)
|
Geplaatst: Di Apr 19, 2005 1:45 pm Onderwerp: |
|
|
Leuk verslag!
Komen de foto's nog online?
Ben er wel benieuwd naar  _________________ Groetjes van: Veertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
Marijke

|
Geplaatst: Di Apr 19, 2005 2:29 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind het helemaal geen raar verslag, leuk juist!
Kan wel zien dat je het naar je zin gehad hebt.
*Plaats je de foto's ook nog? Ben benieuwd  |
|
| Naar boven |
|
 |
samantha

|
Geplaatst: Di Apr 19, 2005 2:37 pm Onderwerp: |
|
|
hey mel kei leuk verslag hij is idd niet raar gewoon hysterisch _________________ wat we samen beleven
wat je mij hebt gegeven
iets wat je nooit vergooit
de mooiste vriendschap ooit
van onschatbare waarde
en het mooiste op aarde
iets wat je nooit vergooit
de mooiste vriendschap ooit |
|
| Naar boven |
|
 |
Helena

|
Geplaatst: Di Apr 19, 2005 10:30 pm Onderwerp: |
|
|
Leuk verslagje
ik kijk ook al uit naar 24/4, das al maanden besteld én tis eindelijk bijna zover Ik word nu wél ongeduldig  _________________ Listening to him, I get the music. Gazing at him, I get the heat!
-------------------------------------
Soon you'll see me can't you feel me.. I'm coming.. |
|
| Naar boven |
|
 |
melanie

|
Geplaatst: Wo Apr 20, 2005 6:52 am Onderwerp: |
|
|
ja maar de foto's komen een andere keer, heb ze nu niet bij me _________________ René heel veel suc6 in Belle en het Beest!!! Ik zie je 27 Mei 2006 weer!!! RIJ 14 STOEL 1 & 3 voor mijn mama en mij!!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
manon
|
Geplaatst: Wo Apr 20, 2005 1:38 pm Onderwerp: |
|
|
heeyzzzz
ik ben dus die vriendin en ik vond het ook geweldig. hier nog een paar toevoegingen.
rene en Martin kwamen wel erg laat aan vonden we. Martin vertelde dat hij om helf 6 al aanwezig had moeten zijn maar toen ze naar binnen gingen was het dus al over helf acht. dus wel heel erg laat
ze waren dan ook na de voorstellin al erg laat. toen Chaira om kwart voor 11 weg liep zij ze dat rene wel gou zou komen maar hij kwam pas om half twaalf!!! we hadden dus al een uur staan wachten (we gingen in Hengelo en wonen in deventer en daar in de buurt) en gek staan doen en hebben allerlij liedjes staan bleren(ach niemand kent ons daar ). we waren zelf zo hyper dat ik de hele nacht geen oog dicht heb gedaan.
ik had eerst ook een verslag geschreven, maar toen werd het forum gehackt en ik heb niet zo veel zin om hem opnieuw te schrijven. maar ik heb wel een recentie gesreven (in het Engels) en die kan ik er wel op zetten als jullie dat leuk vinden.
greetzzz + kuziezzz manon _________________ don't wanna be everything especialy a huisvrouw met kinderen
wat bedoel je daar nou weer mee
don't ask me that question, it's your hallucination |
|
| Naar boven |
|
 |
Lisette
|
Geplaatst: Wo Apr 20, 2005 4:01 pm Onderwerp: |
|
|
[quote="Helena"]Leuk verslagje
ik kijk ook al uit naar 24/4, das al maanden besteld én tis eindelijk bijna zover Ik word nu wél ongeduldig [/quote]
Dat is gelukkig nog maar een paar nachtjes! Hij is echt héél erg leuk, dus enjoy!!
Leuk verslagje! |
|
| Naar boven |
|
 |
Helena

|
Geplaatst: Wo Apr 20, 2005 11:36 pm Onderwerp: |
|
|
ja tis bijna zondag maar eerst nog morgen & zaterdag Tommy
Ik kan Jon ni missen !!!!! [smilie=kiss.gif] _________________ Listening to him, I get the music. Gazing at him, I get the heat!
|
| Naar boven |
|
 |
Esther
|
Geplaatst: Do Apr 21, 2005 10:38 am Onderwerp: |
|
|
Leuk verslag  |
|
| Naar boven |
|
 |
Helena

|
Geplaatst: Zo Apr 24, 2005 11:02 am Onderwerp: |
|
|
ik vertrek nu naar HAIR  _________________ Listening to him, I get the music. Gazing at him, I get the heat!
|
| Naar boven |
|
 |
|