www.renevankooten.nl Forum Index www.renevankooten.nl
Hét forum over Rene van Kooten

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

van het zeeuws meisje ;)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.renevankooten.nl Forum Index -> Stel je vraag!!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
natas!

BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2005 1:37 pm    Onderwerp: van het zeeuws meisje ;) Reageer met quote

hey René

Vandaag heb ik mijn sleutels van mijn huissie gekregen dus ik kan gaan klussen!!!!!! Cool kom wel gewoon tussendoor even naar hair hoor in terneuzen! Very Happy want als je dan eindelijk in zeeland bent kom ik natuurlijk wel kijken Wink tja en mocht je je vervelen daar in terneuzen ik heb nog wel wat kwasten over haha Mr. Green Wink

Ik heb vandaag kaartjes besteld voor B&B in Rotterdam, dit keer slepen we mijn vader ook weer eens mee, maar goed dat duurt nog even.

Ik hoop dat het verder goed met je gaat, en tot gauw!

dikke knuffel en een kus natas

en weer de groetjes van mijn mams, die vraagt maar steeds of je de berichtjes al gelezen hebt haha moeders soms zijn het net kinderen Rolling Eyes haha
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.renevankooten.nl Forum Index -> Stel je vraag!! Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: