www.renevankooten.nl Forum Index www.renevankooten.nl
Hét forum over Rene van Kooten

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

hoe kom je altijd weer zo druk in de volgende musical? :D

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.renevankooten.nl Forum Index -> Stel je vraag!!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mick

BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2005 5:04 pm    Onderwerp: hoe kom je altijd weer zo druk in de volgende musical? :D Reageer met quote

he rene,
jammer dat t zo moet gaan met computers he?
maar ja ik wilde even zeggen dat ik hair echt super vond en ik vond t zo lief van je dat je toch even een babbeltje met ons maakte ookal had je geen tijd Very Happy
en nu nog steeds denk ik: Embarassed dat je mij onthouden hebt terwijl je zoveel fans hebt Very Happy
je bent echt een schatje en ik ga zeker weer vaker naar je kijken want dat heb ik die 2 jaar wel gemist hoor.
zeker belle en het beest ga ik kijken.
hoe komt t eigenlijk dat je altijd meteen weer in een nieuwe musical zit?
ik lees nooit wat over audities ofzo.
het zou me echt vet lijken om ook in die musical te spelen maar ja helaas.
nou heel veel succes met alles (want je hebt het heel druk zag ik) ik heb trouwens de cd van buckshot gekocht en ik vind m super Wink
tot gauw hoop ik dikke knuffel en smakkerd Ramyra Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    www.renevankooten.nl Forum Index -> Stel je vraag!! Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: